Pomoc w komunikacji i …
PYTANIA…
- Nie mogę się porozumieć z rodziną, u której mieszkam.
- Potrzebuję, aby ktoś sprawdził moją angielską pisownie zanim wyślę oficjalne pismo do banku.
- Zmieniam ostatnio często mój adres zamieszkania. Czy mogę czasowo korzystać z adresu korespondencyjnego ACIC?
- Jestem ostatnio bardzo zestresowany, moi znajomi i przyjaciele w kraju nie za bardzo mogą mi pomóc, potrzebuję rozmowy z kimś, kto mnie zrozumie.
Jak ACIC może ci pomóc?
- Personel ACIC doskonale zdaje sobie sprawę, jak często trudno porozumieć się nowoprzybyłemu studentowi, szczególnie, gdy musi używać języka urzędowego.
Zdajemy sobie także sprawę z problemów, jakie mogą wyniknąć z powodu błędnej komunikacji. W przypadku, gdy napotkasz tego rodzaju problemy, jest ktoś, kto może Ci pomóc. Postaramy się rozwiązać problemy wynikłe w relacjach z Twoją szkołą, rodziną, u której mieszkasz i w wielu innych sprawach. - Wielu studentów nie zna swojego stałego miejsca zamieszkania w Australii przed przyjazdem na miejsce. ACIC może zorganizować Ci skrzynkę kontaktową, abyś zawsze mógł być w kontakcie. W przypadku gdy Twoje wiadomości wysyłane są do ACIC, unikasz ryzyka, że ważne dla Ciebie wiadomości trafią pod zły adres. Zapewnimy Ci także bezpłatny dostęp do Internetu i poczty elektronicznej w naszym biurze.
- ACIC pragnie długofalowo angażować się w kreowanie Twojej przyszłości. Jesteśmy do Twojej dyspozycji przez cały okres nauki, ale także i potem. Zawsze w przypadku zmiany Twoich potrzeb i celów możesz zwrócić się po radę i pomoc do ACIC.